1804.14
Zachęcamy do zapoznania się z pismem Pani Grażyny Rogali-Pawelczyk – Prezes Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych dotyczącym kampanii społecznej [...]

Zachęcamy do zapoznania się z pismem Pani Grażyny Rogali-Pawelczyk – Prezes Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych dotyczącym kampanii społecznej „Położna na medal”.

Szanowni Państwo,

miło mi poinformować, że z dniem 7 kwietnia 2014 r. rozpoczęła się wspierana merytorycznie przez Naczelną Radę Pielęgniarek i Położnych oraz Polskie Towarzystwo Położnych – kampania społeczna „POŁOŻNA NA MEDAL”. Celem Kampanii jest wzrost świadomości położnych nowoczesnych standardów opieki okołoporodowej i podniesienie standardów pracy w zgodzie z przyjętymi wymaganiami środowiska i oczekiwaniami pacjentów.

Cel społeczny: uświadomienie roli położnej, jej kompetencji i odpowiedzialności w oparciu o przyjęte standardy pracy jaką na co dzień wykonuje.

Oczekiwany wynik: pozytywny wpływ na jakość opieki nad pacjentem i postrzeganie roli położnej przez pacjenta.

Czas trwania kampanii: jest spójny z okresem ciąży – 9 miesięcy od 7 kwietnia 2014 r. W tym czasie pacjenci będą mogli zagłosować na wybraną przez siebie położną – każdorazowo uzasadniając swój wybór – zgodnie z przyjętym regulaminem. Kryteria oceny położnej zostały przygotowane w oparciu o rekomendacje Konsultanta Krajowego w dziedzinie pielęgniarstwa ginekologicznego i położnictwa.

3 najlepsze położne otrzymają medale oraz wartościowe nagrody rzeczowe.

 

Z poważaniem
Grażyna Rogala-Pawelczyk
Prezes
Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych

Pliki do pobrania:
  1. „Położna na medal” – list