Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Opolu przypomina o obowiązku aktualizacji danych
w Centralnym Rejestrze Pielęgniarek i Położnych.

Zgodnie z art. 19 ust. 2 i ust. 3 oraz art. 46 ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej, każda pielęgniarka/położna zobowiązana jest do niezwłocznego zawiadomienia okręgowej rady pielęgniarek i położnych o zmianie danych określonych w art. 44. ust. 1, w terminie 14 dni od daty ich powstania.

Aktualizacji danych można dokonać poprzez wypełnienie odpowiednich części arkusza (należy wypełnić tylko te części, których dotyczą zamiany) i przesłaniu ich na adres:

Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Opolu
ul. Budowlanych 44A, 45-123 Opole.

Wypełnione arkusze aktualizacyjne oraz załączniki można przesłać pocztą, złożyć osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem upoważnionej osoby do biura Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Opolu.

W SZCZEGÓLNOŚCI AKTUALIZACJI PODLEGAJĄ INFORMACJE DOTYCZĄCE: